Hrvaška: Ledo najučinkovitejši oglaševalec

  • 19.01.2015.

Naslov najboljšega hrvaškega oglaševalca, sodeč po objavljenih rezultatih Effie indeksa učinkovitosti za leto 2014, je dobil Ledo, medtem ko je najbolj učinkovita blagovna znamka Ledonardo.

Vidnost in uspešnost Leda je odlična tudi na evropski ravni, kjer je v kategoriji hrane Ledonardo zasedel visoko 6. mesto ter se znašel med tako priznanimi znamkami kot na primer McDonald's, Chumak, Domino's, Lay's, Inox in Carambar.

Ledo se je kot podjetje in oglaševalec v evropskem okviru povzpel na visoko 13. mesto (za podjetji Mondelez International, Unilever, Nestle, McDonald's, ETI, Danone, Ülker, Domino's Pizza, Frito Lay's, PrJSK Chumak, Mars, Migros in Josef Manner &Comp AG) , s čimer so le še potrdili dobro poslovanje prek "know-how-a" svojih strokovnjakov
 
Po opravljenih analizah na 40-tih svetovnih in državnih Effie tekmovanjih med 14. junijem 2013 in 14. junijem lani, je Effie indeks učinkovitosti prepoznal in razvrstil najuspešnejše agencije, oglaševalce in blagovne znamke, zlasti tiste, katerih trženjske aktivnosti so na trgu dosegale najboljše rezultate.
 
Izbira domačih agencij in oglaševalcev na globalnem Effie indeksu učinkovitosti je bila narejena na osnovi točk, pridobljenih na Effie tekmovanju, ki se je maja lani odvilo v okviru najpomembnejšega trženjskega dogodka na Hrvaškem - Dana komunikacija.

Cookie policy

Da bo spletna stran lahko pravilno funkcionirala in da lahko izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij poiščite v naši  Politiki piškotkov.

Izbor piškotkov na tem spletnem mestu

Spletni strani omogočite ali onemogočite uporabo funkcionalnih in/ali oglaševalskih piškotkov, opisanih v nadaljevanju:

Nastavitve Sprejemam vse Ok!